5L/6L – Planning

Planning CAM

Kennismaking

  • 07/12 (NM)
    • kennismaking met afstemming rond teamteaching
  • 23/02 (VM)
    • observatie met aanvragen lesonderwerpen teamteaching

Teamteaching

  • 24/02 (VM); 11/03 (+ ophalen lesopdrachten teamteaching); 21/03 - 25/03; 30/03 (VM) en 22/04
    • waarvan 10 lessen zelfstandig te geven (bij voorkeur evenwichtig gespreid en minimaal 2 lessen Frans)
    • afstemming rond teamteaching: in te plannen tussen mentor en student
    • nazicht van de lessen: in te plannen tussen mentor en student

Didactische stage

  • 21/03
    •  aanvragen lesonderwerpen
  • 30/03
    • ophalen lesonderwerpen
  • 22/04
    • nazicht lessen
  • 02/05 - 06/05
    • student geeft alle lessen zelfstandig

We zetten actief in op teamteaching. We organiseren daarom een kennismakingsmoment op de ankerschool tussen student en mentor op 7 december van 13:00 uur tot 16:00 uur. Mogelijkheid tot vragenuurtje van 14:00-15:00 uur.

Planning HAO

Kennismaking en observatie: halve dag

Kennismaking: af te spreken tussen directie en student (voor 11/02/22)

Teamteaching: 8 halve dagen (tussen 21/02/22 en 06/05/22)

  • waarvan 10  lessen zelfstandig te geven (bij voorkeur evenwichtig gespreid en minimaal 2 lessen Frans)
  • afstemming rond teamteaching: in te plannen tussen mentor en student
  • nazicht van de lessen: in te plannen tussen mentor en student
  • deze halve dagen mogen gespreid opgenomen worden
  • teamteaching vindt plaats voorafgaand aan de didactische stage

Didactische stage: 9 halve dagen (tussen 07/03/22 en 11/05/22, uitgezonderd tussen 02/05/22 en 06/05/22)

  • didactische stage
    • student geeft alle lessen zelfstandig
  • aanvragen lesonderwerpen
    •  af te spreken tussen student en mentor (min. 14 werkdagen vooraf)
  • ophalen lesonderwerpen
    • af te spreken tussen student en mentor (min. 10 werkdagen vooraf)
  • nazicht lessen
    • af te spreken tussen student en mentor (min. 3 werkdagen vooraf)
-> Deze halve dagen mogen max. over twee weken gespreid opgenomen worden.